Konto Norton Account - informacje

Po utworzeniu konta Norton Account można zarządzać wszystkimi produktami marki Norton w jednym miejscu. Na koncie Norton Account można zapisać klucze produktów i dokupić dodatkowe klucze produktów. Na koncie Norton Account można również zarejestrować produkt. Utworzenie konta Norton Account zajmuje zaledwie kilka chwil. W celu utworzenia konta Norton Account należy połączyć się z Internetem.

Po utworzeniu konta Norton Account można uzyskiwać dostęp do informacji o koncie i produkcie oraz zarządzać tymi informacjami z dowolnego miejsca. Ułatwia to ponowną instalację produktów i pobieranie ich najnowszych wersji. Jeśli produkt jest instalowany na więcej niż jednym komputerze, można użyć tego samego konta Norton Account. Aby uzyskać dostęp do konta Norton Account, przejdź do następującego adresu URL:

http://www.mynortonaccount.com

Konto Norton Account można utworzyć na następujące sposoby:

  • Podczas aktywacji

    Za pomocą okna Norton Account wyświetlanego podczas aktywacji produktu można utworzyć konto Norton Account i zarejestrować produkt. W wyświetlonym oknie Norton Account trzeba podać informacje o koncie.

  • W dowolnej chwili po aktywacji

    W razie pominięcia okna Norton Account podczas aktywacji konto Norton Account można utworzyć w dowolnej chwili po aktywacji. Za pomocą łącza Konto, wyświetlanego u góry okna głównego programu Norton Internet Security, można utworzyć konto Norton Account i zarejestrować produkt.

Po zalogowaniu się na koncie Norton Account można zarządzać informacjami o produkcie przy użyciu następujących opcji:

Produkty

Zapisuje informacje dla wszystkich posiadanych przez użytkownika produktów marki Norton.

Karta Produkty zapewnia informacje o posiadanych przez użytkownika produktach marki Norton i dacie ważności. Można kliknąć ikonę strzałki obok produktu, aby wyświetlić więcej informacji, takich jak klucz produktu, data rejestracji itd. Można również kupić nowy klucz produktu, aby chronić dodatkowe komputery. Opcja Aktualizuj umożliwia sprawdzenie dostępności i pobranie najnowszej wersji produktu z Centrum aktualizacji oprogramowania Norton.

Historia zamówień

Zapisuje zamówienia złożone online na produkty marki Norton.

Aby zapisać uznane zamówienie online na koncie Norton Account, po wyświetleniu monitu należy wprowadzić odpowiednie hasło.

Profil

Zapisuje informacje o koncie i dane rozliczeniowe.

Dostępne są następujące opcje profilu:

  • Informacje o koncie

    Na karcie Informacje o koncie można zaktualizować informacje o koncie Norton Account oraz adres wysyłkowy. W celu zapisania zmian należy kliknąć pozycję Aktualizuj.

  • Dane rozliczeniowe

    Na karcie Dane rozliczeniowe można zapisać informacje o karcie kredytowej i adres rozliczeniowy. Ułatwia to zapisywanie zamówień online. W celu zapisania zmian należy kliknąć pozycję Aktualizuj.

  • Zmień hasło

    Na karcie Zmiana hasła można zmienić bieżące hasło konta Norton Account.

Łącza u dołu strony internetowej konta Norton Account prowadzą do źródeł przydatnych informacji, takich jak internetowa witryna firmy Symantec i witryna internetowa ClubNorton.

Jeśli użytkownik nie pamięta hasła konta Norton Account, można uzyskać tymczasowe hasło, klikając łącze Nie pamiętam hasła na stronie logowania do konta Norton Account. Konieczne jest podanie adresu e-mail. Należy wpisać ten sam adres e-mail, który został podany podczas tworzenia konta Norton Account. Na adres ten firma Symantec wyśle hasło tymczasowe. Tymczasowego hasła można używać tylko przez ograniczony czas. Hasło to należy zmienić po zalogowaniu się na konto Norton Account.

Więcej informacji

Tworzenie konta Norton Account

Norton Internet Security | ESET NOD32 |